Yhdistyksemme

Yhdistyksemme on perustettu 1988. Olemme Suomen Ladun alainen latuyhdistys. Toimintamme sisältää mm. luonnossa liikkumista, sauvakävelyä ja hiihtoa. Tapahtumiimme voivat osallistua kaikki liikunnasta kiinnostuneet. Haukiputaan Latuun voit liittyä  Suomen Ladun sivuilta valitsemalla Haukiputaan Latu ry. Suomen Ladun sivuilta löydät jäsenedut.

Jäsenmaksut 2024:

* henkilöjäsen                   22,50 e

* perhejäsenmaksu          34,50 e (sisältää kaikki perheeseen kuuluvat)

* nuorisojäsen                  11,00 e

* rinnakkaisjäsen              11,50 e (jos olet jonkun toisen latuyhdistyksen jäsen)

Hihamerkki myytävänä, 3€. Kysy Hannu Liljamolta.

JÄSENILLE LAINATTAVANA:

Ø     Savotta-ahkio

Ahkiota voit kysyä Hannu Liljamo, 044-3223646.

Jos liityt Partioaitan 356 klubiin niin voit vuokrata 25% alennuksella Oulun Partioaitasta retkivarusteita, kysy Hannulta.

Oulun kaupunki, Haukiputaan Jakokunta ja Haukiputaan seurakunta tukevat yhdistyksemme toimintaa. Vuonna 2021 LähiTapiola Pohjoinen on tukenut yhdistystämme.